Registrering og udskiftning af nøglebrikker til parkeringskælderen

Følgende information er lagt i jeres postkasse

I forbindelse med indbruddet og tyverierne i parkeringskælder natten til søndag den 16. oktober blev der bl.a. stjålet en nøgle samt nogle nøglebrikker til parkeringskælderen.

Gårdlaugets bestyrelse har, for at formindske risikoen for indbrud og tyverier, vedtaget en række initiativer i samarbejde med KAB/SAB og ejerforeningen.

Blandt disse initiativer er bl.a.:
– aflevering af alle gamle nøglebrikker fra beboerne,
– udlevering af nye nøglebrikker uden beregning til beboerne svarende til antallet af afleverede,
– sletning af alle gamle nøglebrikker i låsesystemet.

Dato og sted samt procedure for aflevering af nøglebrikker og udlevering af nye vil senere blive meddelt, men for at få et overblik over antallet af nøglebrikker som hver enkelt lejlighed er i besiddelse af og fremstilling af nye brikker til beboerne, er I blevet bedt om at udfylde nedenstående blanket og snarest lægge den i:
Bestyrelsens postkasse, Thad Jones Vej 2, st. (ikke i ejendomskontorets).
Jeres nøgle kan bruges til indgangen.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

———————————————————————————————-
Navn:
Gade:
Nr. :
Etage:
Side:
Antal nøglebrikker, som vil blive afleveret:____
Farven på nøglebrikkerne:_________________________
Bestilling af ekstra nøglebrikker (koster 300 kr.)_____ antal. Betales ved afhentningen.
Blanketten afleveres så hurtigt som muligt i bestyrelsens postkasse, Thad Jones Vej 2.